دانشگاه و تصمیم گیری

امتحان دانشگاه رو گذروندم با B ، دو تا کلاس رایتینگ و مکالمه باید بگذرونم . همزمان کلاسهای تمام وقت فرانسه که دولت بابت اش پول می ده داره شروع می شه. البته ساعت هاش تداخل نداره اما نمی دونم می تونم بکشم انگلیسی و فرانسه همزمان رو یا نه !!!  

 

دیشب فیلم هامون داریوش ارجمند رو دیدم . مخصوصا اون قسمت اش که افتاده دهن مردم " این زن سهم منه عشق منه حق منه " .

کارت اقامت

امروز کارت های پی ارمون اومد . من  هفته قبل رفتم مرکز کمک به مهاجرین  و آدرس رو تغییر دادم اما خیلی زود اومد . شاید واسه اینکه تو سایت cic هم تغییر داده بودم. همسری کلی ذوق زده بود.  

 

چقدر این روزها با خودم دارم کلنجار می رم که نسبت به آدمهای بیمار بی تفاوت باشم و محل نذارم بهشون . چقدر سخته خوب بودن ...

شروع دوباره

امروز ۲۵ جولای هست و ۱۳ جون ما وارداینجا شدیم. تو این ۳۵ روز خیلی کارها کردیم آپارتمان گرفتیم . دانشگاه اپلای کردم که چون نمره آیلتسم پائین بود فعلا رفوزه ام تا امتحان   مک 

گیل رو بگذرونم.  

 

همه چی باید از اول شروع شه اینهمه تلاشی که تو اون ایران کوفتی کردم هیچ!!! حالا باید برگردم از دسر ... 

 

امروز رفتم کتابخونه محل عضو شدم. 10 دلار 3 ماهه . اینجا عضویت کتابخانه نیاز به کارت بسیج نداره .