شروع دوباره

امروز ۲۵ جولای هست و ۱۳ جون ما وارداینجا شدیم. تو این ۳۵ روز خیلی کارها کردیم آپارتمان گرفتیم . دانشگاه اپلای کردم که چون نمره آیلتسم پائین بود فعلا رفوزه ام تا امتحان   مک 

گیل رو بگذرونم.  

 

همه چی باید از اول شروع شه اینهمه تلاشی که تو اون ایران کوفتی کردم هیچ!!! حالا باید برگردم از دسر ... 

 

امروز رفتم کتابخونه محل عضو شدم. 10 دلار 3 ماهه . اینجا عضویت کتابخانه نیاز به کارت بسیج نداره .

نظرات 2 + ارسال نظر
زنگ زده پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ق.ظ

کدوم همه زحمت؟! میخام ببینم این نوع زحمتی که کشیدی و فایده نداشته من دیگه نکشم :دی

همین که نوشتم. نباید برای جایی که ارزشت رو نمی دونن زحمت بکشی.

روهام دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:23 ب.ظ

سلام کارت بسیج رو با حال اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد