غربت کجاست؟

غربت کجاست؟ غربت اونجاه که مثل طلبکار با کارمند متعهد 7سال سابقه شون حرف می زنن 

غربت اونجاست که تو وطن خودت چشم ندارن ببیننت 

 

اینجا غربت نیست. جایی که با احترام باهات رفتار می کنند غربت نیست ، جایی که بهت بها میدن که استعدادهاتو شکوفا کنی غربت نیست ، جایی که هلت می دن بری آغوش موفقیت غربت نیست 

 

امروز تو کتابخونه وقتی به مسولش می گم یکی از همکاراتون با من تماس گرفته و دی وی دی رو که رزرو کرده بودم می گه آماده اس حالا باید چیکار کنم ؟ سریع گیشه رو می بنده منو هدایت می کنه به سمت قسمت کتابها و دی وی دی های رزرو شده و بهم می گه چجوری با چه کدی پیداشون کنم. کلی که ازش تشکر می کنم ... می دوم طبقه بالای کتابخونه موهامو ول می کنم تو هوا و آزادانه و شادمان قدم بر می دارم مطمئن می شم که موفق می شم تو همچین جامعه ای

" شوهر دار هم که شدی تمام دنیا قبل از هرکاری یک عدد ساعت گنده به دیوار اتاق خوابت آویزان می کنند و برای شنیدن اولین خبر لحظه شماری می کنند . بعد یکی آش آلو برایت می پزد و یکی لواشک ترش برایت می خرد " برگرفته از پرنده من نوشته فریبا وافی 

 

حالم بهم می خوره از فرهنگی که بچه و بچه دار شدن رو می پرستند بجای اینکه خودشون زندگی کنند.