25.12.2012

2 روز دیگه سالگرد ازدواجمونه و اولین سالی که دور از خانواده هامون هستیم. مشکل اساسی اینجاست که همسر جان عادت به کادو خریدن نداره و از این سیستم ها خوشش نمیاد . شاید فکر کنین خسیس اه اما نه خیلی هم دست و دلبازه و شده خودش کمتر بخوره کمتر بپوشه واسه من کم نمی ذاره اما برعکس منه. من عاشق اینم که کسی سورپرایزم کنه واسم کادو بخره نه بخاطر کادو بلکه بخاطر اینکه ببینم و بفهمم من واسش مهمم اما هرچی سعی کردم نشد از سال اول تولد سالگرد ازدواج و عید رو همش واسش کادو می خریدم که یادش بدم اما دریغ دریغ فقط اگر ماموریت خارج کشور می رفت واسم خرید می کرد انصافا هم خوب می خرید .


خیلی باهاش صحبت کردم مستقیم غیر مستقیم اما گوشش بدهکار نیست. منم دیگه نایی ندارم که منم واسش کادو بگیرم.... تولد ها سالگرد ها میان میرن اما دست خالی دل خالی چشم براه ):


نظرات 5 + ارسال نظر
مسی یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ب.ظ http://zibatarin74.persianblog.ir

سلام بتی جان
راستی مبارکهههههههههههه
ولی شما باید ادامه می دادید و به مرور زمان مجابشون می کردید .... خسته نشیددددد
موفق باشید

آذین دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ق.ظ

آخه عزیزم مبارک باشه به سلامتی امیدوارم سالیان سال کنار هم خوب و خوش ... بله دوست عزیز این درد شما درد اکثر ما هاست با هزار تا ترفند باید یادش بندازیم ...می دونم زیباترین لحظه ها رو کنار خانواده نباشی چه حسی ...بهترین ها را برایت آرزو دارم

آذین سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:50 ق.ظ

I Love You

lmerci azin jan. me 2

مامان بچه سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:30 ب.ظ

سلام
مبارکه عزیزم
همسر منم همینطوره
همینطوری می خره و مناسبتی اصـــــــــــــــــــــــــــــــلا
12 ساله منم عادت کردم دوطرفه میخریم ولی بدون مناسبت بد هم نیست عادت کردم
شما هم بالاخره یکیت.ن مثل اون یکی میشید.

ممنون عزیزم .شاید ید نباشه ما هم مناسبتی بخریم .

آذین سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ق.ظ http://aufregend.blogfa.com

سلام دوست عزیزم
خوبی ؟ خوشی ؟
بی سر و صدایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد