عید . بهار و یکی از دلایل خوشحالی من

امروز 10 فروردینه ، همین الان بجای تقویم سایت ایرانی تابناک رو باز کردم دیدم تاریخو . نه اینکه تابناک خون باشه فقط تاریخ ها رو از رو صفحه شون عادت دارم ببینم


وای 10 فروردین تولد پدربزرگ خدابیامرزم ..........


خب سال نو همگی تون مبارک باشه ، اگر چه می دونم چون واسه دل خودم می نویسم خواننده انچنانی نداره وبلاگم. اگر داره که بابا جان بیاین کامنت بذارین.


خیلی خوشحال بودم سال اولی که هم عید نیستم ایران بعد عید هم نیستم. نه خونه تکانی کردم نه هفت سین چیدم. اولی بخاطر اینکه همیشه خونه باید تمیز باشه خونه تکونی معنا نداره و دومی بخاطر اینکه همش تا 9 شب سر کلاس بودم اما بهار رو با 3 تا شاخه بامبو آوردم تو خونه مون . 3 تا شاخه ای که از گلفروشی مرکز تجاری دم خونه خریدم به یاد اون بامبوهای طفلی که تو ایران هم عمر روز جهازبرونم بودن ( اه که چقدر من از این خاله زنک بازیهای ایرانی بدم میومده و می اد، آخه یعنی که چی جهازبرون؟ یعنی در وسایل خونه تو باز بذاری چشم فامیل شوهر در بیاد ؟ بگذریم که من با بی میلی این مراسم رو برگزار کردم ، حنابندونم از زیرش در رفتم . چون مادر همسر اعتقاد داشتن تو حنابندون حتمن باید کیف و کفش عروس نشون داده شه که من زیر بار نرفتم و ایشون هم گفتن اگر وسایل نشون نمی دی حنابندون نگیر منم گفتم نمی گیرم و خودمو خلاص کردم ) 

بعضی وقتها با خودم فکر می کنم یکی از دلایل اصلی  اینکه همیشه دلم می خواست از ایران خارج شم همین چیزای مسخره بوده یا مثلا همین دید و بازدید عید ، امروز ما خونه شماییم فردا با اینکه تازه شما رو امروز دیدیم دوباره خونه تونیم رسما خاله بازی .  بابا جان اجازه بدین 4 روز بگذره بعد اصلا تا آخر بهار برین خونه های هم نه همین امروز و فردا. 


امروزم ایستر هالیدی هست اینجا ما هم صبح صبحونه رو با همکلاسی هامون تو  هتل صرف کردیم بمناسبت کنفرانس روابط عمومی و نت ورکینگ . 

نظرات 8 + ارسال نظر
یک ماما با چکمه های سفید شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 ق.ظ http://newmidwife.blogsky.com/

...منم از این حرکتهای جهازبرون و این چیزا خیلی بدم میاد!
راستی عیدتون مبارک

behzad شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:01 ق.ظ http://khofashe.blogsky.com

شما دخترا یک جهاز میخای بدید خودتون میکشید. مرد بیچاره همه بدبختی ها باید رو دوشش باشه. پس شما خانم ها به چه دردی میخورید

مسی یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:02 ق.ظ

اره بتی جان منم با بعضی از مراسم ها مخالفمممم
ولی دید و بازدید عید اونم 12 روز اول لطف خودشو داره

آذین چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:06 ق.ظ

عزیز جان
کامنت های من به دستت می رسه یا تایید نمی کنی

azin jan commentat khosoi bood rajebe zendgit. nemikhastam kasi bebinee.

زنگ چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ق.ظ

منم با همه چی مخالفم!! کلن حوصله م نمیشه مردم دور هم جم شن چرت و پرت بگن!
اومدم بگم تا حالا هم ندیدم کسی از این عید دیدنیا خوشش اومده باشه همین کامنت بالایی رو دیدم!
شما چه کشوری هستین؟! اونجا درخت نارنج به هم می رسه؟!(با لحن شازده کوچولویی بخونید!)

پریسا ادیسه پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 ق.ظ http://www.odisehh.persianblog.ir

اتفاقن یه باری من یه پستی داشتم راجع به همین جهازبرون و سیسمونی برون و اینا. . . هاهاهاها
خیلی رسومات مزخرفی استن. . .
سال نوی تو هم مبارک دوستم. . .
تازه‌شم که ما خواننده شما استیم و خیلی هم شما رو دوس می‌داریم

ghorboooone shoma beram man ke eine khodamiiiii

آذین شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:31 ق.ظ

آخ گفتی عید دیدنی
یعنی برای امثال مثل من که از ۲۴ ساعت ۲۵ ساعت تو اینترنت هستن عادت به آدمیزاد ندارن بد عذابی
ولی شام تپل می خوریم اینش خوبه
آدم شیکمو باشه همینه
جهاز برون دختر خاله من در کابینت هاش هم باز می کردن
خدا پدر بزرگت هم بیامورزه ایشالا بقای عمر شما سایه پدر مادرت همیشه بالا سرت باشه
امیدوارم سال پر برکتی داشته باشی
پارسال که برای من خیلی خوب بود با شما دوست نازنین آشنا شدم
نه عزیزم بر نگشتم

belakhare be dastam resid commentaaa ;) mamnoonam azizam . etefagan jahaz borone manam dare kabinetara baz kardan va man chegadr khoshalam az un farhang kami doori daram migozinam

[ بدون نام ] شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ب.ظ

امروز دوبار دلتنگ شدم ! یک بار برای تو و یک بار برای تو !!!
اول برای نداشتنت ، دوم برای نداشتنم …
دوستت دارم و نداری ام !
می روم و میدانم که تو زودتر رفته ای
سلام عزیز راه دورم.........
به من هم بسر ..
با تبادل لینک موافقی...؟

کی هستی ؟ چی هستی؟ کجایی ؟ کدوم لینک ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد