ریاضیات

خب خبرای خوبی به گوش نمی رسه ، من واسه اولین بار تو زندگیم تو یه درس دانشگاه افتادم اونم درس ریاضی که همیشه ازش وحشت داشتم و همیشه هم امتحاناشو پاس میکردم با نمره خوب اما با ترس ...


امتحان ریاضی رو خیلی خوندم در حدی که خسته نبودم و وقت داشتم اما سر امتحان تا دیدم اولی رو بلد نیستم ترس بهم مستولی شد و افتادم . 


خیلی غصه خوردم . کلا ماه دسامبر ماه خوبی نبود فردای امتحان هم که تصادف ماشین پیش اومد. همسر میگه خونه رو باید عوض کنیم که جامون بزرگتر شه جا داشته باشیم واسه درس خوندن . چون در حال حاضر خونمون اتاق خواب مجزا نداره با اینکه حدود 60 متره . تقریبا استودیو بزرگ محسوب میشه . اینجا استودیو ها یعنی خونه های بدون اتاق خواب . که البته ما چون سال اول چاره ای نداشتیم مجبور شدیم اینو تو مرکز شهر نزدیک بهترین دانشگاهها بگیریم تا به همه جا دسترسی داشته باشیم و اجاره ای هم که بابت اش میدیم طبعا بالاست و با همین مبلغ تا حتی خونه 2 خوابه میشه گرفت.


فعلا که بشدت دنبال عوض کردن خونه ایم . منم امشب دپرس شدیدم واسه این گندی که تو تحصیلم زدم. نمی دونم اصلن این رشته رو ادامه بدم یا نه . از 30 واحد 12 تا پاس کردم ، حالا که افتادم به شک افتادم واسه ادامه ... 


از یه طرفی خیلی کار کردن همزمان با درس واسم سخته ......... ای خدا.

نظرات 5 + ارسال نظر
باشماق شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:55 ق.ظ http://bashmagh.blogsky.com

یادمه از آمار و احتمالات و دوبار افتادم از برنامه نویسی dos هم سه بار افتادم
ولی نا امید نشدم اگر چه هنوز بعد از سالیان سال باز هم خواب می بینم که امتحان دارم و درس را بلد نیستم و با حالت عصبی از خواب می پرم
ولی همه ی آنها با همه ی سختی هاش گذشت
امشب شب یلداس
یلدای شما هم مبارک باشد

مرسی امیدوارشدم

تابان پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ب.ظ http://s0me0ne-like-u.blogfa.com

ایرادی نداره منم دوران دانشجویی یه بار افتادم تحلیل سازه اما دفعه دوم 17.5 شدم

azin جمعه 13 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:21 ق.ظ

سلام عزیزم
خوبی خوشی اوضاع همه چی خوبه
سال نو مبارک امیدوارم سال خوب پر از شانس داشته باشی
غصه درس و نخور واحد برای افتادن دیگه ....تموم میشه برای بعضی ها زود برای بعضی ها هم دیر .
منم دوران دانشجویی سختی گذروندم رشته تحصیلیم سخت بود 11 ترم تموم کردم
ولی خوب بالاخره تموم شد یادم یک ترم 16 واحد داشتم 13 پاس شد
با اجازه شما مشروط هم شدم ترم بعد بهم 14 واحد دادن از اون 14 واحد 2 واحد عمومی پاس شد

بعدشم ترم بعد نزدیک بود اخراج بشم چون سه ترم مشروطی پشت سر هم میشد که شانس اوردم مشروط نشدم
ولی در کل درس تموم کردم الان خوشحالم
منم وسط های ترم می خواستم انصراف بدم این فکر خیال های درس ول کنم برای همه پیش میاد
راستی یادم رفت بگم
ارشد مهندسی قبول شدم
همین تهران هم قبول شدم انقدر تو این جریانات زندگی قمر در عقرب خودم بودم که یادم رفت تو وبلاگ خودم بنویسم
البته نمی خواهم بنویسم فقط به تو دوست عزیزم میگم
یواش یواش یواش درس بخوان
من که بخواهم از دروان درس خواندم بگم که خیلی امیدوام میشی

مبارک باشه ارشد. والا شاهکاری با این همه جریانات و گرفتاری ارشد هم قبول شدی. اسفند دود کن

مسی یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:00 ق.ظ

سلام بتی جان
من بد نیستم ولی دیگه علاقه به نوشتن ندارم و دیدارم از نت هم کم شده
زیاد حال و روزم مناسب نیست
انشالله سلامت باشی و ممنون از احوال پرسیتون
بوس

سلام مسی جان . ممنونم. ایشالا روبراه شی

پریســــا سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:19 ق.ظ http://silentsoon1.blogfa.com

سلام عزیزم.....وبلاگتووووووووو خیلیییییییی دوس داشتم.صادقانه مینویسی.....اگه وقت کردی اگه هاااااااا به منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد