مردم و حرف مردم

چند وقت پیش اتفاقی تو یوتوب داشتم چرخ می زدم به برنامه سال تحویل 93 با اجرای حسنی و همسرش رسیدم واسم جالب بود ببینم چطور باهم یک برنامه رو اجرا می کنند ، اصلا حسنی مجال به همسرش نمیداد تیکه هم یکی دوبار بهش انداخت ... بعد تا چند روز باخودم فکر میکردم چقدر سخته زندگی با مردی مثل فرزاد حسنی و همش فکر می کردم اینا که اینقدر رسانه ای ان و ازدواج شون اینهمه صدا کرد فکر کن اگر یکروز جدا شن چقدر سخت باشه و همه می فهمن . تا اینکه به یک هفته نکشید که دیدم خبر جداییشونو تو وبسایتها . اول فکر کردم شوخی هست اما دیدم جدیه و سایتهای خبری معتبر تائیدش کردن. 


خب حالا چی شد ؟ مثلا همه هم فهمیدن !!! دیل کارنگی تو کتاب آئین زندگیش میگه که مردم اونقدر که سر درد خودشون واسشون مهمه مشکلات شما واسشون مهم نیست ! 


حالا من که اصلا عددی نیستم یکدوره ای که با شوهرم مشکل داشتم همش بفکر حرف مردم بودم اگه جدا شم یه عده خوشحال میشن .... و ال و بل ......

نظرات 4 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:11 ب.ظ http://ploton.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی داری وقت داشتی به کلبه من هم سربزن ودرمورداشکالات وبلاگم بنویس زودبیا منتظرتم مرسی بااای
عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلــــــــــــــــــــــــــــی

azin جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:21 ب.ظ

امان از حرف مردم ... دیگه ایران همینه عزیزم
شوهر نمیکنی چرا شوهر نکردی بچه دار نمیشی چرا بچه دار نمیشی طلاق میگیری چرا طلاق گرفتی چی شد چرا ؟؟!؟!
برای همه چی حرف دارن بزنن
یک جا خواندم اگر قرار باشه به حرف مردم زندگی کنیم این جماعت هر دفعه یک سوژه برای حرف زدن دارن
بابام یک بار حرف خوبی بهم زد تو خونه نشسته بودیم گفت همین الانی که اینجا نشستی می دونی 50 سال پیش کی اینجا بود گفتم نه گفت 50 سال دیگه خبر داری گفتم نه
همه ما نهایت تا 50 سال دیگه زنده هستیم چه ارزشی داره که به خاطر یک مشت آدم بیکار و سطح پائین زندگی مون که فقط یک بار توش زندگی میکنیم به سختی تحمل کنیم
هر کاری که فکر میکنی به خوشبختی درونیت منجر میشه همون کار انجام بده

باشماق سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:17 ب.ظ

خب آخر دوست پسر و دختر بودن زیاد عاقبت خوش نداره
البته در ایران معمولا اینطوره شاید اون ور آب اینطوری نباشه
خب بعضی وقت ها آدم سبک و سنگین می کنه که چی به نفع است و چی به ضرر اونوقت تصمیم می گیره

جان ؟ من کجای صحبتم از دوست دختر پسر یودن نوشتم؟

azin شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:09 ب.ظ

دوست من چطوره !!

سلام دوست جون. خوبم . خوشحالم تو هم خوبی و تند تند آپدیت می کتی . آخرش نگفتی چی شد مامان اینا اومدن ایران واسه زندگی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد