yalda

شدید دلم لواشک می‌خواد ، امشب شب یلدا بوده ، همشون تون ایران خونه مامان بزرگم جامعه بودن ... زن داییم عکس هاشونو فرستاد دلم یکمی گرفت بده ۳ سال هنوز عادی نشده دور بودن . البته اونجا هم همدیگرو خیلی‌ نمیدیدیم اما عیدها و شب چله و ماه رمضونا خوب بود. 

این شده زندگی‌ من ، همسرم حتا روزهای تعطیلم سر کار هست من تو خونم روزهای تعطیل تنها ، نمی‌دونم خیلی‌ سخته مهاجرت خیلی‌ چیزارو باید از دست داد

نظرات 6 + ارسال نظر
Friends یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:30 ب.ظ http://friends.blogsky.com

خیلی چیزهارو، مهاجرت واسه من از دست دادن همیشگی خانه بود.

azin سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1393 ساعت 06:42 ب.ظ

سلام بتی جان کریسمس مبارک امیدوارم بهت خوش بگذره
اینکه ایران باشی یا کانادا کدوم بهتر مهم نیست مهم اینه که هر جا هستی با شرایطی که داری لحظات شاد بسازی
از زندگیت لذت ببر به گذشته فکر نکن چون فقط خودت اذیت میشی
من جای تو باشم الان همش شاپینگ بودم هی هم عکس میگرفتم دل اونهایی که ایران بسوزه چیه هی افسوس میخوری چرا اومدم چرا اومدم
من تصمیم گرفتم زندگی راحت بگیرم تو هم همین تصمیم بگیر انقدر مثل من سخت نگیر از چیز های کوچیک هم که داری لذت ببر ... دوست دارم امیدوارم تعطیلات و کریسمس خوبی داشته باشی

bashmagh یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1393 ساعت 06:36 ب.ظ

اونجا لواشک مگه گیر نمیاد ؟
اینجا ایران است لواشک های خوشمزه سون ( 7 ) با آلوچه بفور یافت می شه خیلی هم ارزون حداکثر 200 تومن
غربت همین است دیگه فقط آدما خودشون را دارند ولی خب خیلی چیزای دیگه اونجا هست که ما آرزوی داشتنش را داریم مثلا آرامش حرص دنیا را نخوردن به اونی که الان داریم راضی بودن و خیلی چیزهای دیگه مثلا حسادت غیبت طمع ورزی کلاه گذاری و .......اونجا کمتر خبری است ولی اینجا الاماشاالله

azin پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 05:00 ق.ظ

بتی جونم
الان فهمیدم عزیزم
تسلیت میگم گلم امیدوارم سایه پدر و مادرت همیشه بالا سرت باشه
دیگه دنیا همینه کاریش نمیشه کرد
آرزو میکنم دیگه حالا حالا ها غم نبینی
مواظب خودت باش غصه نخوری تو غربت

merci azizam khoda raftegane shomaro biamorze

azin چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:58 ق.ظ

سلام خوبی بتی جونم
امان از این بلاگفا دو ماه قطع
خوبی گلم چه خبر چی کار میکنی
همیشه یادت هستم

salam Azin jan Merci le sar zadi

azin دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:19 ب.ظ

سلام بتی جان
چشمت روشن همیشه شاد باشی گلم
بیا جان من این پست یلدا عوض کن
سال تموم شد بیا از سال 2015 بگو
منم جدیدن با یکی دوست شدم
از اون هفت خط هاست ولی چه کنم که همش در به در این مرد های هفت خط میوفتم
اون اوایل اذیتم میکرد ولی الان یکم خوب شده خدا رو شکر
وبلاگم هر ننه قمری میاد یک چرتی میگه شاید وبلاگ عوض کردم فقط به دوستای خودم دادم از شر یک مشت چرت و پرت راحت شدم
خلاصه که بهت خوش بگذره عزیزم تابستون خوبی داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد