برای او

اگه می تونستم و جرات داشتم رو دستم با سیگار حکاکی می کردم که 


" همسرم هدیه ظریف الهیه " تا همیشه یادم باشه      .....................

مخاطب خاص

خانم یا اقای یاس عزیز که واسه بنده ایمیل زدین راجع به مهاجرت کمکتون کنم . از اونجا که بلاگ اسکای سیستم جواب به نامه های دریافتی نداره مجبورم اینجا جوابتونو بدم . شرمنده ام من این وبلاگو برای خودم و یکسری از دوستای مجازی نزدیکم ایجاد کردم و موضوع اش مهاجرت نیست. شما می تونین از وبلاگهای که راجع به مهاجرت می نویسند و کم هم نیستند کمک بگیرید. 

jan.30

جالبه نه؟؟


دارم تو مرکز تجاری راه می رم یه آقای کروات زده سیاه پوست میاد جلو می پرسه انگلیسی صحبت می کنی ؟ می گم بله میگه چند وقت یکبار می ری کلیسا منم گفتم هیچ وقت چون مسیحی نیستم مسلمونم میگه پس وقت بذار انجیلو بخون مسیح راجع به رستگاریمون صحبت کرده 


1 ساعت بعد تو خونه 

در می زنند 

دروباز میکنم دو تا پسر شیک کرواتی اومدن میگن مبلغهای دینی هستیم میگم نو نو نو بعد میگن کسی رو نمی شناسی که بخواد مسیحی میشه باز با سر می گم نو نو نو 


لعنت به هرچی ...