واقعیت اما تلخ

Pm Ziba nami pas az didane axe man dar profile facebook :


10 April :  
  • salam axet kheili gharibane hast omidvaram akhare rahet be khoshi berese

2 MAy : 
b... jan sali khosh barat arezoo mikonam 

javabe man dar tarikhe june.24 :


salam. shoma?


  


salam b... joon kash oon moghe ke sherkat bodio bazi vaghta mioomadi imeni behdsht bishtar bahat samimi

 mishodm va harfe delamo mizadam ta injoori ke rafti kanada hasrate la aghal ye ssat boodane ba to ro nakhoram

 .
 man az kar amoozayee boodam ke dar avakhere boodanet dar sherkat oonja boodam va ye bar ham ke sarma 


khorde boodi behet ampoolam zadam nemidoonam yadet biad ya na .miboosamet


rasti yadam raft begam ke kheili khoshgeltar va naz tar shodiaaaaaaa


khob rasteshu bekhayin vase madood dafaat tu zendegim shak kardam ke man ke ba in adam tu sherkat doost

nabuudam chetor hasrate 1 saat ba man boodan roo mikhoreee , pas shak kardam va javab dadam :


salam. mamnoon. che harfe deli mikhasti ba man bezani shoma? moshkeli boode? yadam nemiad ungadr ashna boode bashim ke hala hasrat 1 saat ba man boodan ro bokhori. mamnoon misham kamel tozih bedin.



  • vaghtet bekheir azizam . midoonam to mano shayad yadet nayad chon do ya se bar bishtar mano nadidi oonam vaghti mioomadi imeni behdasht ke aslan havaset nabood.ta che resad be inke mano be yad dashte bashi . man oon moghe hodoodan parsal ina bood dige are kar amooze parastari boodam ke chand bar oomadi imeni behdasht . manzooram az hasrat khordan ine ke kash bahat bishtar doost mishodam va samimi tar mishodam chon bada shenidam az iran rafti man fek mikardam ... hasti va man har vaght bekham mitoonam to ro bebinam va baham bishtar ashena shim .shayad bavaresh vasat sakht bashe vali man oonghadri ke ba hamjense khodam araesh daram va rahatam ba pesara naboodam va nistam . rastesh vaghti to roo takht deraz keshide boodi va man mikhastam soozan bezanam vaghti behet negah mikardam ghalbam ton tar mizad va bad az raftane to be to fek mikardam ba inke hamoon moghe man ba chand ta az hamkaratoon doost shode boodam va kheili vaghta mano mibordan khoonashoon makhsusan z... joon ke dar tamin kar mikard m..... ro migam ya maryam  ( chon oona ham tamayolateshoon mesle man bood ) vali toro kheili doost dashtam ba inke hatta bahat harfe ziad ham nazade boodam ahan yeki az hamkaratoon ham az vahede khodet bood ke esmesho dige nemigam chon shayad bahash ertebat dashte bashi va khoob nis razesho pakhsh konam .


  • hatta ba inke az zamane khabgah va daneshjooee va az kar amoozi dar ....نام شرکت chand ta dooste khoob daram vali vaghti too face book to ro didam baz ham atashe delam roshan shod va dobare be to ziad fek mikonam va too khialatam ba to bishtar hastam ta dar vaghiat ba oona . dige sareto dard nemiaram vali omidvaram manzooram ro motavajeh shode bashi chon dige room nemishe baztar az in barat begam . kheili dooset daram va hame ja to miboosam makhsusan rooye ghalbeto .kash be jaye 4 ta az hamkaraye sherkat mitoonestam ba to lahazate khoobo khoshi too khalvat dashte basham . i love you



وحالا شما خواننده های عزیز جای من بودین چی جواب می دادین؟ شاید هم جواب نمی دادین... من که از وقتی خوندم این پیام ها رو به لرزه افتاد 4 ستون بدنم یعنی وقتی به من آمپول می زده چه فکر ها نمیکرده بعد میگن فقط پیش  زن بزین آمپول بزنین ....... اینه مملکت اسلام ناب محمدی 
نظرات 16 + ارسال نظر
نارین سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:17 ب.ظ http://http://aufregend.blogfa.com/

یک کامنت قبل برات نوشتم نمی دونم اومد یا نه
خودن ناراحت نکن عزیزم
به نظرم بی آزار بوده تا الان ساکت بوده اون موقع شم غلطی نمی تونسته بکنه گزارش می دادی از کار بی کار میشد
مگه نمیدید شوهر داری این چه فکری آخه
جوابش بده
بگو من شوهر دارم اصلنم هم مثل تو نیستم
بلاکشم کن دیگه نبینیش
یعنی فکر کن میرفتی آمپول میزدی
اولشم نوشته چه غریبانه .... خدا شفاش بده

والا نارین جان من فکر می کنم این مرده زن نیست

پریسا سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ب.ظ

مو به تنم راست شد. . . یعنی هیچی ِ هیچی نمی‌تونم بگم به خدا. . .
واااااااااااااای خدای من. . .
ببین من کم آوردم. . .
گه به اون اسلامی که مردم مملکت منو به این حال و روز انداخته. . .
امیدوارم کسی نیاد بگه به اسلام چه ربطی داره و از این دری وریا. . .
هر چی مملکت من می‌کشه از اسلام ِ آشغاله. . .
من جای تو بودم نمی‌دونم ممکن بود چه عکس‌العملی ازم سر بزنه. . .
داغ کردم یهو. . .

آره پریسا جان مو به تن منم سیخ شد تمام بدنم می لرزید تازه امروز یک مزخرفات دیگه در حد 2 صفحه مقاله نوشته بود شکه شدم

نارین پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:31 ق.ظ http://http://aufregend.blogfa.com/

مرد!!!!!!!!!!!!!
مرد ها آخه صبر نمی کنن اگه از زنی خوششون بیاد
سریع ابراز علاقه میکنن
ادبیاتش شبیه مرد ها نیست مرد ها مختصر مفید می نویسن
چه می دونم
من فکر کردم زن ... چون نوشتی آمپول میزدم پیشش
ارزش نداره خودت ناراحت کنی فعلن که دستش بهت نمیرسه

والا نمی دونم خیلی چیزهای دیگه هم سری بعد گفت از اینکه با 5 -6 تا از خانم های شرکت رابطه داشته و کیا و کیا لز واقعی هستن . آخه میشه اینهمه خانم تو شرکت لز باشن؟ من باورم نمیشه و خیلی حرفها راجع به اندام من زده که فقط چشمهای حریص یک مرد اینطوری می تونه باشه .. و اینکه من یک مزاحم مرد داشتم اونجا که وقتی اومدم اینور دنیا بلاکش کردم واسه همین میگم شاید اون باشه .

نارین پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:34 ق.ظ http://http://aufregend.blogfa.com/

راستی یادت نره عزیزم
این ماه تولد وبلاگت
یک سالش شده
تولد بگیریا منم دعوت

ای وای من مرسی خودم یادم نبود. ممنونم نارین جان

مردمطلقه روانی یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:03 ب.ظ http://www.d-madman.blogfa.com

چه سخت بود خوندن پستت ،چیشام در اومد.
...و هنوز دارم به دیالوگهاش فکر میکنم ،نمیگم هنگ کردم ولی واقعا تعجب آور و قابل تامل هست!!!

bazam edame dad roozaye bad be tarzi fajihh tarrrrrrrr

مردمطلقه روانی یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:05 ب.ظ http://www.d-madman.blogfa.com

رمز رو هم چون نمیشد کامنت خصوصی بذارم ،ازطریق تماس با ما فرستادم براتون.

مسی یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:51 ق.ظ

سلام بتی جان واقعا نمی دونم چی بگم !!!!!
یعنی چی ؟؟؟
عجب آدمایی پیدا می شن !!!

من که هنوز نفهمیدم طرف زنه یا مرد. ... بعد از اونم بازم چرت و پرت های بیشتری گفت

لاله چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:05 ب.ظ http://majnon1365.blogfa.com/

اه اه جدی نگیر .خدایــــــــــــــــا ینی دکتر زنونه هم نمیتونم اعتماد کنم دیگه

شیرین امیری پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:39 ق.ظ http://zanedovomnashodam.persianblog.ir/

خوشحال میشم منم رمزتونو داشته باشم
ممنون ازنظرتون

عزیزم من رمزی ننمی نویسم. از شما رمز خواسته بودم.

بانو پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:45 ب.ظ

چی بگم متاسفم بابت چیزایی که خیلیا باورشون ندارن و میگن تو این مملکت پیدا نمیشه و این مملکت قلمبه از آسمون نازل شده و همه هم رستگارن!

نارین سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:44 ق.ظ http://http://aufregend.blogfa.com/

دوست عزیز من چطور
چرا پست جدید نمی نویسی

سلام عزیزم چی بنویسم سوزه پیدا کنم چشم

دل نوشته های رژلب اردیبهشتی چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 ب.ظ http://www.manoy.blogfa.com

عزیزم درست حدس زدی من
مترجمی یا ادبیات انگلیسی نخوندم
من رشتم مدیرت جهانگردیه
ولی خو انگلیسیو از بچگی دوره دیدم
تو خونه ترجمه میکنم گاهی

شیرین امیری شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ق.ظ http://zanedovomnashodam.persianblog.ir/

اینقدر چندشم شد که حالت تهوع بهم دست داد..واقعا که..

khanoom amiri aziz manam hamin hes behem dast dad. ama man bi taghsiramb

آذین یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:11 ق.ظ

آپ هستم عزیزم

رها پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:41 ق.ظ

وب کودک خلاق فردا چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:11 ب.ظ

خیلی تاسف باره که مغزش این مدلی فکر می کنه.لز واقعی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مرده به جان خودم.

are mardeeeeeeeee

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد