واتر پارک

3 سال بود که دوست داشتم اینجا برم پارک آبی . هر تابستون مبومد و نمی شد . این تابستون عزممو جزم کردم که برم اما همسر خان هر روز یک بهونه می اورد اما امروز که اخرین روز بازبودن پارک های آبی بود ، امروز واسه اولین بار تنهایی رفتم پارک آبی . واسه اینکه همسر بنده از آب بازی خوشش نمیاد. حوصله هم نداشتم زنگ بزنم به دوستام و الکی منتظرشون شم. بالاخره رفتم اما اولش خیلی تو ذوقم خورد همه دسته جمعی اومده بودند و من تک بودم اما کم کم خودمو پبدا کردم و رفتم از همه بازی هاش استفاده کردم حتی اون بازی هایی همه که دسته جمعی باید انجام میشد منتظر میشدم نفر کم داشته باشن بعد من اضافه شون میشدم. بعدم با خیال راحت رفتم حموم آفتاب گرفتم . نگران نبودم چرا تمام بدنم اپیلاسیون نشده یا اینکه چرا پاهام کبوده فقط سعی کردم لذت ببرم . هوا عالی بود آفتاب قایم موشک بازی می کرد و من از همه چی تنهایی لذت می بردم . گاهی که از یک بازی میومدم بیرون فکر می کردم حالا که لذت بردم چقدر خوب بود الان یکی اینجا بود و من این حال خوش رو باهاش سهیم میشدم. اما زندگی بهم امروز یاد داد نباید معطل کسی بشم همون طور که زندگی معطل کسی نمیشه ...

نظرات 3 + ارسال نظر
باشماق دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:27 ب.ظ

زندگی درس خوبی بهت داد
من هم از اون درس یک درس جدید گرفتم که نباید معطل کسی موند
همون طور که زندگی معطل کسی نمی شه
جالب بود

azin جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:58 ق.ظ

چقدر این جمله ات دوست داشتم زندگی معطل ما نمیشه نباید معطل شد ، همیشه آپ میکردی یک ندایی بهم میدادی رو همین حساب به وبلاگت نیومدم ، تاریخ مال دهم شهریور آدم این همه در طول هفته کار میکنه پول جمع میکنه باید یک تفریحی یک انرژی تازه بگیره هر ر موقع این شرایط برات جور شد برو و انرژی بگیر خوشم میاد مثل خودم ناز نمیکشی ولی بعضی وقت ها یکم ناز بکش مرد ها ناز کشیدن بیشتر از زنها دوست دارن

didam saret shoulgee dige room nashod begam up kardam .. baba naz kojaaa bood kolan az abbazi badesh miadddd

اذین دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 05:20 ق.ظ

سلام بتی خانم ما کجاست دلم برات تنگ شده دوستم

salam azin jan man 2 ta comment ro post akharet gozashtam , nadidishun? shadidan negarane rabetat hastam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد