خدایا متشکرم

خدایا ممنونم خدایا میدونم هوامو همیشه داشتی و داری 


بالاخره همسر رفت سر کار ، البته کار جنرال اما من به همینم راضیم همین که از خونه بیاد بیرون و اعتماد بنفس از دست رفته اش رو پیدا کنه 


من همیشه فقط تو سختی ها یاد خدا می افتم . من بنده خوبی نیستم


حال این روز هامو دوست دارم 


خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت


همه چیز مادیات نیست 


معنویات و همراه بودن و همدلی بالاتر از میلیاردهاست برای من ... امیدوارم این حرفم شعار نباشه حداقل جلو خودم ضایع نشم 

نظرات 3 + ارسال نظر
باشماق جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:50 ب.ظ http://bashmagh.blogsky.com

الحمدالله
خدا همیشه هوای بنده گانش را اونم تو دیار غربت داره
همین که از خدا تشکر کرده ای کافی است خدا بنده های شکر گزار را خیلی دوست داره

پریسا چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:43 ق.ظ

دووووووووستم من هزار تا کامنت برات گذاشتم

پریسا من همین الان وبلاگ پیتر و تو رو چک کردم همچین وبلاگی موجود نیست

آذین چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:48 ب.ظ

سلام خوبی بتی جون
چی شد؟ عزیزم حالا من نمیام تو وب شما کجائید
تهران اومدید

سلام اذین جان تهران اومدم اما شماره بهم نداده بودی گلم که تماس بگیرم تو پست رفتن یا ماندن ازت شماره خواسته بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد