غربت کجاست؟

غربت کجاست؟ غربت اونجاه که مثل طلبکار با کارمند متعهد 7سال سابقه شون حرف می زنن 

غربت اونجاست که تو وطن خودت چشم ندارن ببیننت 

 

اینجا غربت نیست. جایی که با احترام باهات رفتار می کنند غربت نیست ، جایی که بهت بها میدن که استعدادهاتو شکوفا کنی غربت نیست ، جایی که هلت می دن بری آغوش موفقیت غربت نیست 

 

امروز تو کتابخونه وقتی به مسولش می گم یکی از همکاراتون با من تماس گرفته و دی وی دی رو که رزرو کرده بودم می گه آماده اس حالا باید چیکار کنم ؟ سریع گیشه رو می بنده منو هدایت می کنه به سمت قسمت کتابها و دی وی دی های رزرو شده و بهم می گه چجوری با چه کدی پیداشون کنم. کلی که ازش تشکر می کنم ... می دوم طبقه بالای کتابخونه موهامو ول می کنم تو هوا و آزادانه و شادمان قدم بر می دارم مطمئن می شم که موفق می شم تو همچین جامعه ای

نظرات 2 + ارسال نظر
باشماق چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:21 ب.ظ http://bashmagh.blogsky.com

بعضی وقت ها من هم فکر می کنم داره به نسل جوان ما ظلم می شه
قدیم قدیما یک اتوبوس خط واحد سوار که می شدی یا راننده بود و یک پا رکابی که مسئول جمع کردن بلیط بود تازه بلیط فروش هم بود
از یک اتوبوس سه نفر و سه خانواده را نون می خوردند
در واقع جلو بیکاری به نحوی گرفته می شد ولی حالا بیا بین لیسانس و فوق حتی دکتراش هم باید دنبال کار بدوند

پریسا ادیسه یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:50 ب.ظ http://www.odisehh.persianblog.ir

دقیقن. . . غربت اونجاس که خونه‌ته ولی هیچی‌ش مال ِ تو نیست. . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد